Előfizetés
Előfizetés

Visszatérítés

Adatvédelem

 

A pénzvisszatérítés előtt engedje meg, hogy megpróbáljunk segíteni a problémájának megoldásában azáltal, hogy felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Kérjük, adjon 24–72 órát, hogy ügyfélszolgálati csapatunk válaszoljon a megkeresésére.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljunk kéréseire.

A vásárlás után azonnal letölthető digitális terméket kap.

A termék megvásárlása után nincs „próbaidőszak” vagy „türelmi időszak”, ami azt jelenti, hogy minden vásárlás azonnal teljesül.

Miután megvásárolta a szoftvert, a jellegéből adódóan nincs módja annak „visszaküldésére”. Ilyen visszatérítés nem biztosítható.

Visszatérítést akkor tudunk biztosítani, ha a webhelyről letöltött termék teljesen használhatatlan volt.

Nem jár visszatérítés, ha egyszerűen úgy dönt, hogy nem használja fel a megvásárolt termékeket.

Termékeink telepítésével kapcsolatban segítünk Önnek bármilyen problémája adódjon, de elvárjuk, hogy megértse, mit és miért vásárol.

Egyes termékek kérhetnek további domainra korlátozott licence kulcsot.

Visszatérítési kivételek

Nem jár visszatérítés ha:

Az előfizetések megújítása vissza nem térítendők, ezt az automatikus fizetést bármikor egyszerűen lemondhatja a határidőn belül közvetlenül a Fiókom oldalon.

A digitális termékekre nem biztosítunk visszatérítést, kivéve, ha a megvásárolt termék:

  • teljesen működésképtelen
    és/vagy a termék fő leírása teljesen félrevezető volt.
    és/vagy nem töltött le egyetlen fájlt sem webhelyünkről, akkor lehetősége van visszatérítést kérni.

Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy megtagadjuk a visszatérítést az alábbi esetekben:

  • Meggondolta magát egy tétellel/előfizetéssel kapcsolatban.
  • Tévedésből vásárolt egy terméket, és a terméke(ke)t Ön már letöltötte.
  • A terméket az Ön tudta nélkül  vásárolták meg az Ön PayPal-fiókjával,Stripe fiókjából, amelyhez törvényes hozzáféréssel rendelkezett.
  • A letöltött terméket nem tudja telepíteni
  • A termék nem kompatibilis a WordPress, a beépülő modulok vagy a webszerver beállításaival
  • A termék nem úgy működik, ahogy szeretné
    – A termék egy üzenetet jelenít meg a licenckulcs vagy az aktiválás szükségességéről
  • Hiba jelzés keletkezett webhelyén a termék telepítésekor
  • Nem kapott technikai támogatást tőlünk.

Felhívjuk figyelmét, hogy:

Fiókját bármikor megszüntetheti, azonban a lemondás esetén nincs visszatérítés.
Ha visszatérítést kap, a letöltött prémium termékeket többé nem használhatja.
Akár 14 napig is eltarthat, mire a visszatérítést megkapja.

Egyes pluginok egyedi licence kulcsot kérhetnek a teljes funkciók hozzáféréséhez, ezt az a letölthető pluginok és támák nem tartalmazzák.

A Prémium WordPress sablonok és pluginok harmadik féltől származó termékek. Közvetlen ráhatásunk azok tartalmára nincs, ezért az esetlegesen felmerülő hibákért felelősséget nem tudunk vállalni. Mindenki csak saját használatra, és saját felelősségére telepítse fel a kiegészítőket. A kiegészítők hozzáférésének változtatási jogát fenn tarjuk.

További kérdései vannak?